Wednesday, January 6, 2010

KAHWIN LAGI...

BULAN KAHWIN...MINGGU KAHWIN...
*bila la aku nak kahwin ni..oppsss!!terlebey sudah..haha*



181209


Lokasi kejadian: surau belakang rumah senah

Kat surau bersama Dato' SITI NELLYSA (0_o)v

Aku terima nikahnya....

Dup..dap..dup..dap..


Phewwww~

Pose plak kat pelamin after nikah dah setel...
*D..boleh tlg pose secara matured tak?heee!



191209

PAK..KEPAK..KEPAK..KEPUNG...~

PUTIH..cantikkan...
Masa sanding and tepung tawar ni, Senah nangis bila ayah & mak dia cium dia..fuhhh dramatik giler..sebab tak pernah pulak aku tengok pengantin nangis atas pelamin..setakat nangis after dinikahkan belambak la...*except for FEELA haha



Saksi kejadian di hari bersejarah SENAH & GEORGE..
The RED POWERPUFF GIRLS..hahahaha..



wahhhh...katil ini kami yang punya!!
sedang raja sehari dok sibuk makan beradab, kitorang pulak dengan terlebih adabnya meng'conquer' bilik ini yeay!!
plus conquer katil pengantin before diorang 'merasmikannya' thehehehe..~
tak tahulah berapa tebal inci bedak muka bebudak terlebih sudah nih!

tengah sibuk dok cari spot terbaik punyer untuk penuhkan memory card camera fatin, terkasima la budak sorang nih bila dia terpakai kain langsir hari tu..tsk.tsk.tsk

bajuku langsirmu jua...~


TIDAKKKKK!!!!!!!......

Tidak akan runtuh pelamin ini bila kain Dato' Nellysa mengembang ;p
lagipun yang dok tengah tu berat dia ala-ala kapas je so no worries everyone!
*aku suka pelamin ni sangat.sangat.sangat!


Finally..nak balik dah time ni sebab dah penat buat acara conquer meng'conquer'..

ohh..!!before tu terserempak la pulak aku dengan sorang mamat propa ni..
|
|
|
|
v
korang tau la kan siapa mamat propa yang aku maksudkan tuh..hehe~
*nampak tak mamat propa tu siap bawa dua door gift lagi tu..memang PROPA!

btw, to SENAH & GEORGE.....

SELAMAT PENGANTIN BARU!!

hooyeahh!

(0_0)







No comments:

Post a Comment